Subject: FW: LC1221, Seli tankla projekt parandustega, TRAM-i kooskõlastus
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 09:41:15 +0300

From: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 2, 2024 4:43 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: LC1221, Seli tankla projekt parandustega, TRAM-i kooskõlastus

Tere Arvo!

Saadan manuses paranduste ja täiendustega projekti.

Jään ootama tagasisidet.

Lugupidamisega

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

  _____

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 26. juuni 2024 16:57
Adressaat: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Projekti kooskõlastamisest keeldumine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Raplamaa Röa küla Seli tankla elektriautode laadimispunkti
liitumine, LC1221

Registreerimise kuupäev: 26.06.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/9237-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.